Heb je een vraag of een verzoek? Contacteer ons via het formulier hieronder.

Veel gestelde vragen

Wij proberen je bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Vaak wordt de levertijd in de productomschrijving op de productpagina weergegeven. De meeste producten beginnen binnen 5 minuten. Het kan voorkomen dat het iets langer duurt om je bestelling te ontvangen. De levertijd kan variëren tussen 5 minuten tot 24 uur vanaf het moment van plaatsen van je bestelling. Voor grotere bestellingen (20k+) geldt er een andere levertijd , deze kunt via de Live Chat opvragen.

Om de status van je bestelling te kunnen zien ga je naar je Socialfy account en klik je op mijn bestellingen.

Wij accepteren de volgende betaalmethodes: iDeal, Bancontact, Creditcard, Giropay en SOFORT Banking. Onze betalingen verlopen via Mollie.

Nee, wij hebben geen wachtwoord nodig! Zorg er wel voor dat je account niet op privé staat voordat je een order plaatst.

Buiten de schommeling van ca. 5% op de eerste dag van uw bestelling is dit bij Socialfy bijna nooit het geval. Mocht dit jouw bestelling wel overkomen, geen zorgen! Ons refill systeem staat 24/7 paraat om uw bestelling op peil te houden. De status van de eventuele refill kun je via onze Live Chat opvragen.

100% Garantie betekent dat u altijd garantie heeft op al uw aankopen bij Socialfy. De meeste aanbieders rekenen hier meestel een extra bedrag voor. Bij ons is dat 100% gratis. Onze garantiebeleid is enkel geldig op de geleverde producten van Socialfy, en niet geldig als u later voor dezelfde content (post, video, volgers) bij een andere aanbieder gaat bestellen.

Loop je ergens tegenaan of ben je op zoek naar meer mogelijkheden? Via Live Support staan wij je graag te woord.