Terugbetalingsbeleid

Terugbetalingsbeleid van Socialfy.nl

Socialfy levert onherroepelijke producten. Wij leveren geen terugbetalingen of vergoedingen wanneer de bestelling volledig en compleet afgehandeld is. Als klant bent u verantwoordelijk om dit te begrijpen voordat u een bestelling plaats op onze website(s).

In uitzonderlijke gevallen zal Socialfy een vergoeding – waarmogelijk in gelden – toekennen. Of wij een vergoeding toekennen is volledig afhankelijk van de situatie en het probleem met het product. Socialfy zal binnen 12 werkdagen inhoudelijk op het verzoek van terugbetaling reageren.

Redenen wanneer wij een vergoeding toekennen:

A. Wanneer producten niet geleverd zijn moet er binnen zeven dagen een verklaring worden afgelegd van geen levering. Wanneer een product daadwerkelijk niet ontvangen is, en dit binnen het redelijke termijn is aangegeven, zal Socialfy een volledige vergoeding toekennen. Wanneer de niet leveringsverklaring niet binnen zeven dagen na aankoopdatum ontvangen is, zal Socialfy er van uit gaan dat het product volledig en succesvol geleverd is.

B. Wanneer producten, waaronder diensten, niet zoals omschreven op onze website zijn, moet er binnen zeven dagen een verklaring omtrent dit probleem door Socialfy ontvangen zijn. In deze verklaring moet duidelijk aangegeven worden wat er anders is dan verwacht en waar dit foutieve beeld gevormd wordt op onze website. Ervaringen van foutieve verwachtingen vanuit de klant, anders dan op de website staat aangegeven, zullen niet als reden geaccepteerd worden.

C. Wanneer producten, waaronder diensten, een vermindering of een afname kent, vult Socialfy het verloren aantal kosteloos bij mits dit binnen de aangewezen refill periode is.

D. Wanneer gebruik wordt gemaakt van producten, waaronder diensten, van externen is dit geheel op eigen risico. Socialfy is niet aansprakelijk voor gebeurtenissen resulterende uit dit gegeven. Tevens zal Socialfy geen refund in werking stellen.

Onze helpdesk staat klaar om eventuele vragen te beantwoorden.